ویژه‌برنامه‌های خراسان شمالی در هفته گردشگری تشریح شد/ از افتتاح ۷ پروژه تا تخفیف تأسیسات گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از پنجم مهر آغاز و تا ۱۲ مهرماه سال جاری در استان ادامه خواهد داشت.

 به گزارش میراث آریا، علی مستوفیان گفت: امسال هم مانند سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی با همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی حوزه گردشگری برای روز و هفته گردشگری در سطح استان در نظر گرفته‌ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: نواختن زنگ گردشگری در مدارس استان، نشست خبری با خبرنگاران فعال حوزه گردشگری، افتتاح ۷ پروژه گردشگری، مسابقه پاراگلایدر و فرود دقت، برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی و تولید محتوی ویژه علاقه‌مندان، برگزاری تور رباط قلی جشنواره کویر و رصد ستارگان ، تهیه و نصب بنر سطح استان پخش تیزر روز جهانی گردشگری در فضای مجازی با شعار امسال گردشگری و صلح، و قدردانی از فعالان گردشگری استان، تخفیف 10درصدی تأسیسات گردشگری، و...، از دیگر برنامه‌های این هفته نام برد.

او تصریح کرد: یک اردوگاه گردشگری، مهمان‌پذیر، سه سفره‌خانه سنتی، یک اقامتگاه بوم‌گردی، و رستوران مجتمع نجم را می‌توان از پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته نام برد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070200111
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha